Ce este OnlyFans?

ce este onlyfansul

Promovarea OnlyFans simplificată: un ghid pas cu pas

Deci, câți dintre voi ați auzit despre a deveni milionar peste noapte pe Tiktok sau Instagram în 2021?

Stai, niciunul? Dar am crezut că acestea sunt cele mai rapide platforme de socializare din lume și cele mai importante.

Dar am auzit despre Bhad Bhabie și Bella Thorne care au câștigat peste un milion de dolari în 24 de ore în afara curentului principal, „trebuie interzisă înainte să fie prea târziu” platforma numită „OnlyFans”

Deci, dacă Instagram și Tiktok sunt atât de importante, cum se face că doar mărcile mari par să cheltuiască bani pe aceste platforme?

Știi unde își deschid oamenii obișnuiți portofelele și își cheltuiesc banii câștigați cu greu, 5, 10 și 20 de dolari odată? OnlyFans!

Deci, are sens faptul că tot mai mulți creatori de conținut vin pe site. Marile branduri vor prelua acest lucru în curând și apoi vom vedea chiar și banii care intră. Deocamdată, totuși, trebuie să înțelegi cum să te promovezi pe site și să devii mai popular pe el.

Astăzi, te voi ajuta cu asta.

Vă vom prezenta în acest articol cum să vă promovați pe platformă, cum să evitați greșelile obișnuite pe care oamenii le fac atunci când se promovează și cum reușesc ceilalți să aibă succes pe platformă atunci când mulți alții nu reușesc.

Vom începe cu începutul, dar puteți trece la orice secțiune de mai jos:

  1. De ce ar trebui să aveți o pagină OnlyFans și să promovați pe ea
  2. Definiția promovării OnlyFans
  3. Prezentare generală a marketingului și a promovării OnlyFans
  4. Cum să dovediți eșecul campaniilor dvs. de promovare OnlyFans
  5. Pasul 1: Găsește-ți nișa
  6. Pasul 2: Stabiliți orele / bugetul
  7. Pasul 3: Configurați-vă conturile de socializare
  8. Pasul 4: Creați și editați imaginile și videoclipurile
  9. Pasul 5: Găsiți cel mai bun canal social
  10. Pasul 6: Postați, Postați, Postați
  11. Pasul 7: Interacționați cu noii dvs. fani
  12. Pasul 8: Creați-vă calendarul de marketing
  13. Pasul 9: A / B testați-vă reclamele și promoția
  14. Pasul 10 (opțional): Cumpărați cursul nostru de pe site

1. De ce ar trebui să aveți cont OnlyFans?

Ideea a ceea ce reprezintă un cont de OnlyFans și realitatea, sunt lucruri foarte diferite. Știai că oricine are 18 ani sau mai mult poate avea un cont gratuit OnlyFans pentru a încărca imagini și videoclipuri? Nici nu trebuie să setați un preț de abonament mai mare de 0 USD, iar oamenii îl pot urmări gratuit? Asta înseamnă că, dacă promovați o carte sau promovați orice, puteți avea un cont gratuit Onlyfans.

 Puteți să o configurați și să fiți orice, de ex: onlyfans.com/veganhealthbook sau onlyfans.com/atlantahelicopters, iar atâta timp cât aveți 18 ani sau mai mult și puteți dovedi că dețineți afacerea sau sunteți afacerea, puteți obține aprobarea de la OnlyFans. Mulți oameni ratează șansa acestei platforme pentru că pur și simplu nu sunt foarte familiarizați cu ea în afara câtorva titluri strălucitoare.

Pentru cei cu o înțelegere a modului în care apar și cresc site-urile de socializare, ei pot vedea oportunitatea pe care o oferă OnlyFans chiar de la început. Acesta ar putea fi site-ul de unde provine cea mai mare parte a viitorului conținut abonat. OnlyFans poate fi folosit ca platformă de crowdfunding, ca loc de introducere a muzicii noi sau ca portofoliu de modeling. Totul având peste 100 de milioane de oameni care sunt deja pe platformă cu cardurile lor de credit deja în sistem și la un singur clic de la a vă trimite banii. 

Se poate întâmpla asta pe Instagram sau Tiktok? Se poate întâmpla pe Youtube, dar numai dacă Youtube decide să vă facă partener publicitar. Nu ai nevoie de asta la OnlyFans, trebuie doar să le oferi fanilor ceva ce merită să fie cumpărat și vor putea să-l cumpere digital și instantaneu.

2. Definiția promovării contului de OnlyFans

Deci, ce este promovarea OnlyFans ? 

„Actul de a atrage atenția ducând la un potențial client care vă urmărește sau vă oferă venituri pe site”

Această definiție este recent creată, întrucât este un concept atât de nou încât puțini oameni îl înțeleg cu adevărat. Promovarea OnlyFans este diferită de majoritatea promovărilor de pe rețelele sociale, deoarece actul de cumpărare nu trebuie să aibă loc în afara site-ului.

Pentru promovarea OnlyFans, câștigi bani de la OnlyFans, deci trebuie să câștigi urmăritori pe platformele tale sociale, care apoi se vor muta la OnlyFans și vor cumpăra de la tine. Așadar, aducerea oamenilor la OnlyFans este principalul obiectiv, deoarece pot cumpăra de la tine pe acea platformă socială.

3. Prezentare generală a marketingului și a promovării OnlyFans

Promovarea OnlyFans a început cu câțiva oameni care făceau deja promovare pentru paginile Premium Snapchat, începând să promoveze grupuri mari de modele care au început să își facă pagini OnlyFans. Au existat chiar o mulțime de modele care au configurat promovarea încrucișată pe site-uri precum Instagram și Twitter. Cu toate acestea, în curând, escrocii au început să apară pe Instagram și au luat promovarea OnlyFans într-o direcție greșită. Au căutat orice cont care a etichetat sau menționat OnlyFans și le-au trimis DM nesolicitate (mesaje directe), promițându-le expunerea pe paginile Instagram cu milioane de urmăritori.

 După cum îți poți imagina, multe dintre aceste pagini ar fi putut avea urmăritori, dar majoritatea erau falși sau urmăritori care nu s-ar putea abona niciodată la o pagină OnlyFans. Chiar și mai multe erau conturi fantomă de la oameni care nu se conectaseră la Instagram de ani de zile. 45% din conturile Instagram sunt false. Ce câmp minat pentru navigatorii creatorilor de conținut OnlyFans, dintre care mulți erau noi pentru marketingul online. Pentru mulți creatori, au fost atât de arși de experiențele lor pe Instagram, încât au jurat că vor evita promovările OnlyFans definitiv.

Între timp, pe Twitter, unde OnlyFans le permite creatorilor să-și atașeze direct contul, perspectiva promovării a fost puțin mai corectă. Deoarece comunitatea OnlyFans a fost atât de puternică încât a fost mult mai greu pentru conturile false să câștige. În primele zile ale promoției OnlyFans de pe Twitter, au apărut pagini mici de tip fan, administrate în principal de fani de sex masculin ai creatorilor OnlyFans. Aceste pagini vor rula tweets promoționale la care creatorii de conținut ar putea adăuga link-urile și imaginile lor. 

4. Folosiți promovarea pentru a vă prezenta potențialilor urmăritori

După cum s-a menționat, majoritatea oamenilor nu vor cumpăra abonamentul tău OnlyFans prima dată când te vor vedea. Acesta este un lucru trist, dar adevărat. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să accepți promovarea. Promovarea te va ajuta să te afli în fața acelor potențiali cumpărători pentru prima dată și va pune procesul în mișcare. Gândește-te la promovare ca fiind primul domino împins într-un șir lung de domino. 

Atâta timp cât veți continua să oferi conținut interesant (mai multe domenii) și nu ajungi să pui o carte într-un loc greșit care să oprească fluxul, în cele din urmă ultimul domino va cădea și va fi pe un buton pentru abonare la pagina ta OnlyFans. Asta înseamnă că singurul mod în care promovările legitime OnlyFans pot eșua este dacă nu reușești să-ți continui rolul de a încheia în cele din urmă acordul pentru acei clienți.

5. Pasul 1: Găsește-ți nișa

Așadar, poate ai observat că acest ghid a vorbit mult despre conceptul de nișă. Oxford Dictionary definește o nișă ca: un segment specializat al pieței pentru un anumit tip de produs sau serviciu. Asta înseamnă practic că trebuie să găsești o zonă a pieței în care ai potențialul de a te distinge. Dacă te uiți la un anumit grup de creatori și 100 dintre aceștia se află pe aceeași nișă, atunci se va aplica principiul 80/20 (20 % dintre aceștia câștigă cel puțin 80% din venituri). 

Dacă aveți un grup de 10 persoane într-o nișă, aveți șanse mai mari de a fi unul dintre acești 20%, atâta timp cât acea nișă este sănătoasă și are venituri venite. Amintește-ți că o piață cu 1000 de oameni care câștigă 1 milion de dolari este egală cu piață cu 10 creatori care împart 10 mii de dolari. Așadar, planifică-ți nișa strategic și stabilește unde te poți încadra.

Întrebări la care trebuie să răspunzi pentru a-ți găsi nișa

  1. Ce este unic la mine sau la personalitatea mea care mă deosebește de alți creatori?
  2. Ce îmi place să port sau cu ce îmi place să mă îmbrac care să mă deosebească de ceilalți într-un mod bun sau rău?
  3. Ce experiențe am în viață care mă fac unic de cei din jur?
  4. Dacă prietenii mei ar folosi un cuvânt pentru a mă descrie, care ar fi?
  5. Ce persoană să fiu, care să fie autentică pentru caracterul meu?
  6. Ce este ciudat pentru alții că îmi place să fac?

Amintește-ți când vine vorba de găsirea nișei tale, este posibil să trebuiască să fii o persoană care este puțin diferită de viața ta normală. O persoană este esențială pentru stabilirea nișei tale, mai ales online, deoarece nimeni nu poate face diferența între fapt și ficțiune atunci când vine vorba de cine ești pentru fanii tăi. 

Deoarece marketingul tău pentru OnlyFans va fi configurat separat de rețelele sociale personale, pe care le stabilești pe aceste rețele sociale, așa cum este cine ești pentru oameni. Asigură-te că atunci când îți stabilești persoana în nișa ta este autentică spiritului tău și este ceva ce veți dori să faci zilnic pentru o perioadă lungă de timp, deoarece va fi cheia succesului tău pe platformă.

6. Pasul 2: Stabiliți orele / bugetul

Fără o gestionare a banilor adecvată, o promovare bună nu poate începe. De aceea, este important să stabilești timpul și efortul pe care intenționezi să îl pui în dezvoltarea copiei publicitare, indiferent dacă este scrisă sau vizuală. De asemenea, trebuie să stabilești bugetul pe care intenționezi să îl faci pentru promovare. Contrar credinței, cele mai multe promovări și marketing nu se plătesc pentru sine imediat. Dacă ar fi cazul, orice companie ar trebui făcută ar pune 1 USD în marketing și s-ar aștepta să primească întotdeauna 2 USD înapoi din efort. 

Aceasta este o afirmație destul de îndrăzneață, dar se referă la faptul că majoritatea oamenilor comercializează orbește ceva fără a stabili suma bugetului necesar pentru a avea un impact efectiv pe o piață. În unele cazuri se cheltuiesc prea mulți bani și în alte cazuri prea puțini. Majoritatea potențialilor cliențil trebuie să primească un mesaj de marketing de 5 până la 6 ori înainte de a lua măsuri. Spre deosebire de ceea ce ar putea să îți spună multe detalii de pe Reddit, că toți clienții lor au văzut o imagine a lor și apoi s-au abonat imediat la OnlyFans, acest lucru este foarte puțin probabil. 

Acesta este același proces de gândire care a determinat industria muzicală să intre în panică în privința Napster în 2000, chiar dacă vânzările de discuri au atins apogeul pe toată durata domniei muzicii gratuite. 

Când oamenii primesc MP3-uri gratuite de muzică, este mai probabil să experimenteze din ce în ce mai mulți artiști, se îndrăgostesc de acești artiști și apoi cheltuiesc mai mulți bani pentru a-și obține albumele. Deci, dacă cineva a găsit AC / DC pentru prima dată prin intermediul descărcărilor gratuite Napster, a ascultat timp de o lună și apoi a intrat într-un Tower Records în 2000 și a cumpărat 3 CD-uri AC / DC pentru 60 USD.

 Tower Records s-ar putea întoarce și să spună „Am convins clientul să cumpere în acea zi cu reclama noastră pentru 5 dolari pe fiecare CD din ziarul pe care l-am difuzat”. Dar asta nu are nicio legătură cu vânzarea, în același mod în care cineva văzând cea de-a 10-a postare pe Twitter sau Reddit și, în cele din urmă, acționând marți, te-ar convinge că … ‘vezi că nu trebuie să interacționez cu clientul meu, a fost acea imagine fierbinte pe care am postat-o ”. Promovarea și marketingul sunt un joc lung și trebuie să te asiguri că ai timp, energie și buget pentru a dedica acelui joc lung.

7. Pasul 3: Configurați-vă conturile de socializare

Nu este vorba de câte conturi aveți, ci de a fi conturile potrivite pentru publicul tău țintă. 

Promovare Twitter OnlyFans

Avantaje:

  • O comunitate de creatori de conținut foarte activă.
  • Sunt disponibile promoții legitime, deoarece majoritatea conturilor promoționale OnlyFans au fost create de la zero de către creatori
  • O nouă ofertă constantă de creatori și abonați OnlyFans care se înscriu pe platformă
  • Twitter este prietenos cu OnlyFans și NSFW Content, atâta timp cât este marcat în acest fel
  • O cantitate redusă de „Profiluri false” în comparație cu alte canale sociale (Twitter curăță întotdeauna și activ conturi false sau personaje rele de pe platformă)

Dezavantaje:

  • Monitorizarea de către Twitter a promoțiilor proaste OnlyFans precum LetsDiscoverMe.com este laxă, chiar și atunci când sunt raportate conturi.
  • Creatorii nu pot promova prin intermediul tweet-urilor promovate, limitând capacitatea de a crește rapid
  • Tendința pentru creatorii populari OnlyFans de a redistribui doar alți creatori mari, păstrând creatorii mai noi în dezavantaj.

Promoție Instagram OnlyFans

Avantaje:

  • Audiență mare de peste 1 miliard de conturi, ceea ce îl face a doua cea mai mare rețea socială
  • Platforma bazată pe imagini care se oferă posibilitatea de a fi observate vizual dacă creezi fotografii grozave

Dezavantaje:

  • Majoritatea studiilor estimează că 45-50% din toate conturile Instagram sunt false.
  • Cantități mari de conturi Instagram din țări care este foarte puțin probabil să se aboneze la paginile OnlyFans, dar care vor dori conținut.
  • Fraude cu promovări agresive din mai multe conturi din Asia, care pretind fie că pot promova pe conturi cu foarte mulți urmăritori, fie utilizează conturi cu milioane de urmăritori falși pentru a revendica niveluri ridicate de expunere pentru creatorii OnlyFans
  • Neprietenos cu creatorii OnlyFans cu multe hashtaguri OnlyFans interzise și cu majoritatea oamenilor care folosesc site-uri de link-uri în loc de link-ul OnlyFans din cauza atitudinilor neprietenoase față de site-urile NSFW.

Reddit OnlyFans Promotion

Avantaje:

  • Reddit are o mulțime de subreddite dedicate creatorilor OnlyFans și diferitelor nișe (cu cerneală, busty, minion etc.), așa că va exista întotdeauna un loc pentru a vă posta imaginile pentru promovare gratuită.
  • Reddit îți permite să ai propriul profil în care poți fixa link-ul OnlyFans în partea de sus a profilului tău printr-un link
  • Reddit este de obicei prietenos cu OnlyFans și mulți creatori sunt pe platformă, promovând și oferind sfaturi despre comerț.

Dezavantaje:

  • Modurile sau moderatorii controlează subreditările cu un pumn uneori de fier. Fiecare subredit are reguli diferite care fac dificilă planificarea unui plan de marketing coeziv.
  • Unele subreditări interzic activ linkurile OnlyFans, profilurile cu linkuri OnlyFans și Reddit este renumit pentru că este lent și greu de navigat uneori.
  • Nu există nicio modalitate prin care cineva să desfășoare promovarea preferată efectivă pe platformă. Voturile pozitive controlează expunerea, care este de obicei dominată de câțiva creatori excepțional de atrăgători sau calificați. Voturile pozitive sunt, de asemenea, manipulate uneori.
  • Autopostere sunt frecvente pe Reddit acum în spațiul NSFW datorită companiilor precum FanCharm care încurajează subreditarea spammingului auto și tehnicile Dming.

Marketing TikTok OnlyFans

Avantaje:

  • Public uriaș, care este foarte implicat cu videoclipuri scurte zilnice.
  • Cantități mari de implicare chiar și pentru conținut video de nișă
  • Timpul pe site este uriaș, utilizatorii Android petrecând 13,3 ore pe Tiktok pe lună

Dezavantaje:

  • Tiktok este o platformă de toate vârstele, ceea ce înseamnă că descurajează orice videoclipuri pe care le consideră erotice sau promovează activități pentru adulți.
  • Link-ul OnlyFans dintr-un profil este interzis și Tiktok, în general, nu dorește ca nimeni să promoveze alte site-uri pe Tiktok prin conținut

8. Pasul 4: Creați și editați imaginile și videoclipurile

Sperăm că îți dai seama că Internetul și mai ales OnlyFans este un mediu foarte vizual. Dacă creezi imagini și videoclipuri oribile, nimeni nu va acorda atenție promovărilor tale indiferent de cât de bună este oferta ta. Este esențial să creezi imagini de înaltă calitate pe care le vei adăuga la promovarea ta. Iată câteva sfaturi esențiale pentru a face exact acest lucru.

Fiți conștienți de setările camerei pentru telefoane

  • Nu vă bazați pe modul Auto
  • Atingerea pe telefon va accentua focalizarea
  • Puteți schimba Focus, Expunere, Balans de alb și ISO
  • Potriviți balansul de alb cu mediul în care fotografiați
  • În aer liber – Înnorat, cu lumina zilei în interior – Fluorescent și incandescent

Setați rezoluția ridicată

  • Cu cât rezoluția este mai mare, cu atât este mai bună calitatea
  • Vino cât mai aproape de cameră
  • Mai bine să decupați fotografiile decât să măriți pentru o calitate ridicată
  • Fotografiile de înaltă rezoluție ocupă mai mult spațiu de stocare
  • Utilizați camera din spate, nu camera frontală pentru o rezoluție de calitate superioară
  • Camera din spate este echipată cu mai mulți megapixeli
  • Puteți obține obiective pentru un telefon cu cameră foto pentru a îmbunătăți și mai mult calitatea

Iluminatul este foarte important

  • Încercați să faceți fotografii cu iluminare naturală pe cât posibil
  • Evitați iluminarea din spate, deoarece nu arată la fel de bine
  • Utilizați iluminarea laterală pentru textură și adâncime
  • Nu utilizați bliț, reglați în schimb nivelurile de expunere și ISO

Alte sfaturi pentru realizarea imaginilor și a videoclipurilor

  • Investiți într-un trepied sau MonoPod care vă va permite să vă încadrați mai bine imaginile
  • Aflați reguli de bază despre compoziția fotografiei, cum ar fi Regula celui de-al treilea, Liniile principale, Scara și Încadrarea
  • Căutați aplicații de la terți care vă pot îmbunătăți și mai mult capacitățile camerei telefonice

Reține că nu este vorba doar de calitatea imaginii atunci când alegi imagini și videoclipuri pentru promovări. Imaginile și videoclipurile trebuie să se potrivească cu tonul și scopul anunțului tău. În majoritatea cazurilor, ar trebui să faci o fotografie sau un videoclip special pentru promovare. Poziționând în moduri specifice, care vor face loc textului promoțional pe care îl adaugi la imaginile pe care le utilizezi. Realizarea de videoclipuri de promovare specifice te poate ajuta, de asemenea, deoarece potențialul cumpărător îți poate auzi vocea și te poate vedea cum ești dincolo de o fotografie. Acest lucru te va ajuta să te personalizezi mai mult și așa oamenii au succes pe site-uri precum OnlyFans.

Obține o aplicație pentru editare foto / video

Există o serie de motive pentru care trebuie să descarci o aplicație pentru editare de imagini și video. Vom continua și vom enumera beneficiile uneia:

Trebuie să îți poți dimensiona imaginile și videoclipurile pentru a satisface nevoile mai multor platforme de socializare – Site-ul social media are dimensiuni diferite în care necesită formatarea imaginilor și videoclipurilor. Dacă creezi un videoclip pentru Youtube, Twitter și Tiktok, nu va fi redimensionat pentru fiecare dintre acestea. Cu software-ul de editare, acest lucru se poate face cu ușurință, iar media ta nu va arăta ciudat atunci când îl muți pe o nouă platformă.

Trebuie să poți încărca în diferite formate de imagini și video – Un site precum Reddit acceptă doar GIF-uri, în timp ce YouTube se încarcă ca mp4. Este posibil ca telefonul tău să creeze un videoclip ca un format complet diferit de cel al acestuia. Cineva ar putea dori un eșantion de videoclip pe Twitter prin DM (care este un GIF), dar atunci când postați un tweet ca videoclip, acesta trebuie să fie un MP4. Cel mai bun mod de a face față acestui lucru este să ai un editor video care să se adapteze la toate aceste tipuri diferite.

Adăugarea de text la imagini și videoclipuri – Uneori dorești să adăugați cuvinte la imaginile tale în scopuri publicitare. De asemenea, poate dorești să adăugi link-ul sau numele OnlyFans la o imagine. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este cu o aplicație care are o mulțime de opțiuni de text de calitate. Cu cât textul tău arată mai bine, cu atât va arăta mai profesionist copia publicității.

Filigranele suplimentare și ascunse – aplicațiile sunt minunate pentru a te ajuta să adăugați filigranele la imaginile și videoclipurile tale înainte de a le adăuga pe OnlyFans. Sau ce se întâmplă dacă ai un videoclip sau o imagine pe care urmează să o vinzi personalizată și nu o pui niciodată pe OnlyFans pentru a obține un filigran? Puteți utiliza aceste programe pentru a adăuga filigrane. De asemenea, puteți adăuga filigranuri ascunse personalizate, astfel încât să știi cine sau de unde a venit o imagine.

9. Pasul 5: găsiți cel mai bun canal social

Cheia succesului online nu este dominarea tuturor canalelor de socializare. O domină cu succes, iar statisticile demonstrează acest lucru.

Câte videoclipuri Charli D’Amelio sunt pe Youtube? Cât de dominant este PewDiePie pe Tiktok?

Faptele confirmă faptul că faima pe Internet este procesul de a deveni foarte mare pe o platformă și de a ramifica de acolo. Acesta este un mesaj pierdut pentru mulți creatori OnlyFans care încearcă să lanseze o serie de canale de socializare, dar care nu funcționează niciodată în mod corespunzător. Iată un ghid pas cu pas pentru alegerea platformei potrivite.

  1. Evaluează-ți propriile puncte forte ca și creator. Există trei puncte forte. Vizual, verbal și scris.
  2. Există trei tipuri principale de canale sociale, canale video (ex: Youtube, Tiktok), comunitate (ex: Reddit, Twitter, Facebook, Instagram) și verbale (ex: Clubhouse).
  3. Trebuie să potriviești cel mai bun set de abilități cu canalul social care se potrivește cu setul tău de abilități.
  4. După ce ai ales acel set de abilități, trebuie să îți creezi profilul sau să îți dublezi angajamentul actual pe acesta.
  5. Începe să te privești ca influencer și creator de conținut pe acea platformă.
  6. Stabilește ritmul în acel canal prin crearea de videoclipuri captivante, începând discuții, oferind valoare celor de pe site.
  7. Asigură-te că oamenii nu te văd doar ca o reclamă publicitară, ci ca o sursă de valoare. Dacă oamenii te văd ca o bibliotecă de informații, se vor simți confortabil urmărindu-te pentru că știu că poți aduce în cele din urmă valoare pentru ei.
  8. Odată ce ești urmărit suficient de mult, ajungi la cei noi sau care se luptă și le dai o mână de ajutor, îți veți construi o reputație solidă. Dacă cineva cere un conținut care încă nu există, creează-l singur.
  9. Pune bazele următorului tău canal de socializare (înscrie-te cu un nume de utilizator similar, dar nu face altceva decât să te înscrii)
  10. Odată ce ești o sursă de încredere, roagă-i pe cei care te urmăresc să vadă următorul site de socializare pe care îl construiești. Cere feedback și ajută, dacă este posibil.
  11. Următorul tău canal ar trebui să fie gratuit, astfel încât să poți partaja același tip de conținut, astfel încât să ai acum două locuri pentru a pune același material, dar în moduri diferite
  12. Căută să te îndrepți spre a doua zonă a setului de abilități, astfel încât să te dezvolți mereu
  13. Nu uita canalul social original, acesta este combustibilul pentru întregul tău proiect și trebuie să continui să-l crești zilnic, indiferent de câte alte canale începi.

Există un ghid pas cu pas pentru crearea unui canal social care te va ajuta să îți alimentezi succesul pe OnlyFans. Dacă nu ai faimă de pe internet, este cel mai bun mod de a te comercializa.

10. Pasul 6: Postați, Postați, Postați

Doar pentru a-ți face o idee despre cât de mult se postează online într-o zi, Twitter are 100 de milioane de tweet-uri zilnic, Youtube câștigă zilnic 1 milion de ore de conținut nou. Un subreddit popular pe Reddit primește mii de postări pe zi. Deci, dacă vei ieși în evidență online și vei observa pagina ta OnlyFans, ai nevoie de o combinație de cantitate și calitate. Există multe de spus despre asigurarea faptului că postările tale sunt de înaltă calitate, ceea ce îți va atrage bineînțeles mai multă atenție, dar un anunț decent postat de 1.000 de ori pe zi merită la fel de mult ca un anunț spectaculos postat o dată. Trebuie să ajungi în fața oamenilor și trebuie să ajungi în fața lor mult. Iată numerele de postare zilnice și săptămânale recomandate pentru canalul tău social principal. S-ar putea să îți bați joc la început, dar poți avea încredere că oamenii care reușesc pe aceste platforme se întâlnesc zilnic cu aceste numere.

Twitter – Postări minime pe zi – 10, cea mai bună gamă pentru succes – 20-50 de postări pe zi Cont în creștere rapidă – peste 100 de postări pe zi

TikTok – Postări minime pe zi – 3, cea mai bună gamă de succes – 4-7 postări pe zi Cont în creștere rapidă – peste 10 postări

YouTube – Postări minime pe zi – 1, cea mai bună gamă pentru succes – 2-3 postări pe zi Cont în creștere rapidă – peste 5 postări

Reddit – Postări minime pe zi – 10, cea mai bună gamă pentru succes – 20-50 de postări pe zi Cont în creștere rapidă – peste 100 de postări

Instagram – Postări minime pe zi – 5, cea mai bună gamă pentru succes – 6-10 postări pe zi Cont în creștere rapidă – peste 20 de postări

Blogging- Postări minime pe săptămână – 1 (peste 2000 de cuvinte), cea mai bună gamă pentru succes- 2-5 postări pe săptămână (2 peste 2000 de cuvinte, peste 3 700 de cuvinte) Blog cu creștere rapidă – peste 10 postări pe săptămână

Transmisie live (twitch, instagram, facebook etc.) – Ore minime pe zi – 1, cea mai bună gamă pentru succes – 2-3 ore pe zi, cont în creștere rapidă – peste 5 ore pe zi

A fost o perioadă în care postările de pe rețelele sociale erau speciale, când stilul Gangnam al lui Psi a ajuns la un miliard de vizualizări era nemaiauzit, acum Ed Shereen are trei 3 miliarde de videoclipuri + vizionate de Youtube singur (patru dacă numărați oamenii care cred de asemenea, Ed Shereen, inclusiv Youtube-ul însuși atunci când căutați numele lui). De aceea, una dintre cheile succesului online este acum de a posta multe! Nu fi timid, nimeni altcineva nu este.

11. Pasul 7: Interacționați cu noii dvs. fani

Una dintre cheile succesului pe OnlyFans este capacitatea ta de a interacționa cu fanii tăi odată ce te urmăresc pe site. Promovarea ta nu ar trebui să se încheie odată ce începe să se aboneze la pagina ta, dar promovarea ta ar trebui să înceapă. Una dintre problemele majore cu care se confruntă creatorii OnlyFans este păstrarea clienților sau a abonaților. Iată o listă de modalități prin care să te promovezi întotdeauna abonaților tăi, contribuind în același timp la reținerea lor pe termen lung.

Nu uitați să îi țineți de mână – Dacă cineva nu a traversat niciodată strada înainte, veți vedea că persoana cu mai multă experiență o apucă de mână și se plimba cu ea. După aceea, persoana se simte mai încrezătoare în traversarea singură a străzii. În același mod, mulți oameni sunt noi pentru OnlyFans și pentru conceptul de abonare la o pagină de creatori. Sunt obișnuiți să primească totul gratuit pe platforme precum Instagram și Facebook. Astfel, ei au nevoie ca voi să îi îndrumați pe această cale. Nu uitați să reamintiți frecvent oamenilor că sunteți recunoscători pentru că sunt abonați, că aveți avantaje suplimentare de oferit și că vindeți și alte lucruri pe care le pot cumpăra.

Un Freebie poate face un drum lung – Când cineva se abonează, ar trebui să îl contactați și să îi mulțumiți. Nu le oferiți gratuit cadoul imediat sau va părea impersonal. Trimite-le un mesaj prin care să îi întrebi care dintre cele 3 cadouri pe care le-ar dori și atunci când îl aleg, asigură-te că incluzi ceva inteligent în acest sens, astfel încât să știe că ești atent la ele. Majoritatea oamenilor trec prin viață fiind nemaiauziți, ascultându-i în acest caz le vei da atașament față de tine ca și creator.

Ascultă mai mult decât vorbești – Barmanii primesc o mulțime de sfaturi uimitoare și nu le primesc pentru că servesc beri sau vin mai bine decât o chelneriță, primesc aceste sfaturi pentru că sunt de obicei cunoscuți de patron și ascultă acele probleme ale patronilor. În acel moment, persoana simte obligația de a „ajuta barmanul”. Dacă le vorbiți abonaților de pe OnlyFans și nu îi ascultați, nu construiți acest tip de raport. Acesta este genul de raport care obține sfaturi și va face mai mulți bani. Ar trebui să vă informați fanii despre viață, dar să nu uitați să ascultați și despre viața lor.

Faceți-vă pagina cât mai interactivă posibil – Credem că pagina trebuie să fie interactivă, chiar dacă se pare că niciunul dintre fani nu vrea să interacționeze. Poate fi frustrant să scoți sondaje și să faci mesaje text la care nimeni nu răspunde. Dar asta nu înseamnă că nu le citesc și nu înseamnă că nu văd efortul depus. Dacă o bună majoritate a abonaților doresc doar să vă consume conținutul în liniște, este în regulă. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să-ți faci pagina să se distreze. Dacă ai avea un site web, ai face acea pagină cât mai distractivă și nu te-ai preocupa la fel de mult de interacțiune, pentru că ai vrut să vinzi distracție!

Răspundeți la comentarii – Înțelegem că nu vrei să stai toată ziua în Dm’s, se pot aglomera și oamenii pot trimite mesaje text nefericite și uneori neplăcute. Totuși, credem că ar trebui să răspunzi la comentariile de pe postările tale, chiar și cu inima sau cu o mulțumire rapidă. Aceștia sunt fanii care doresc cu adevărat să vă atragă atenția și o fac într-un mod public. S-ar putea să nu fie extrovertiți și aceasta ar putea fi cea mai ușoară cale pentru ei de a scrie înapoi și de a vă arăta afecțiune.

12. Pasul 8: Creați-vă calendarul de marketing

Dacă nu ai creat niciodată un calendar de marketing sau social media, acum că ai o pagină OnlyFans, este timpul să începi. 

Părți esențiale ale calendarului

Va fi un calendar zilnic, săptămânal sau lunar?

Acest lucru este important, deoarece determină modul în care îți configurezi calendarul. De asemenea, poți utiliza acest calendar și pentru crearea de conținut.

Câte site-uri intenționezii să vizezii?

Acest lucru este important deoarece, dacă vizezi o mulțime de site-uri diferite, va trebui să codifici diferitele site-uri sau să le stabilești într-un fel care să iasă în evidență în calendar.

Vei avea doar obiective zilnice sau lunare?

Unele conținuturi necesită mult timp pentru a crea, cum ar fi videoclipuri și postări pe blog. Nu poți să scoți un videoclip Youtube de 20 de minute de nicăieri sau să creezi o postare de blog solidă sau ghid peste noapte. Este posibil să fie necesar să distribui producția pe acestea și să stabilești obiective de finalizare săptămânală sau lunară. De asemenea, îți poți acorda o oră pe zi pentru a „lucra” la un anumit conținut.

Sfaturi:

Setează un calendar realist de conținut / marketing atunci când creezi unul. Nu te copleși cu prea multe sarcini. Dacă primul calendar pe care îl creezi arată prea mult, redimensionează-l. Poți adăuga oricând mai multe la el în timp ce mergi mai departe.

Ia-ți timp pentru a observa cât timp îți trebuie să creezi anumite tipuri de conținut înainte de a crea primul tău calendar. Vrei să ai o idee despre cât de mult va dura să faci anumite sarcini.

Nu uita să îți acorzi timp pentru a crea o copie publicitară în calendarul tău. Nu este vorba doar de postare, ci de testare A / B, crearea de reclame și imagini vizuale bune. Dacă întregul tău calendar este doar despre postare și interacțiune, te poți copleși din sarcina de creare a conținutului.

13. Pasul 9: A / B Testați-vă reclamele și promoția

Testarea A / B sau Split este o modalitate de a determina ce face mai bine, anunțul sau promovarea. Poți utiliza apoi acele anunțuri pentru a converti urmăritorii și abonații la tarife mai mari.

Cum funcționează testarea A / B?

  • Creați două versiuni diferite ale aceluiași conținut
  • Schimbiți o singură variabilă
  • Afișați aceste două versiuni pentru două segmente de public similare
  • Analizați rezultatele pe o anumită perioadă de timp
  • Versiunea A este conținutul dvs. de control, iar versiunea B este conținutul dvs. Challenger

Unele variante comune de promovare

  • Poziția imaginii îndemnului de acțiune în anunț
  • Formularea anunțului
  • Schimbări de design – culori, poziția imaginilor
  • Formularea apelului la acțiune de pe buton
  • Fără text deloc
  • Folosind diferite imagini
  • Inclusiv diferite numere de imagini (1,2 sau 3)
  • Modificarea prețului în anunț
  • Limitarea perioadei de timp a anunțului

Testarea pas cu pas A / B pentru promovarea OnlyFans

  1. Alegeți o variabilă pentru a testa
  2. Identifică-ți obiectivul
  3. Creați provocatorul „control”
  4. Împărțiți publicul eșantion (în mod egal și aleatoriu)
  5. Determinați dimensiunea probei
  6. Decideți cât de semnificative ar trebui să fie rezultatele
  7. Rulați câte un test odată
  8. Testați în același timp (alergarea la momente diferite poate schimba întotdeauna rezultatele)
  9. Acordați testului suficient timp pentru a lucra
  10. Solicitați feedback de la utilizatori
  11. Acționați pe baza rezultatelor pe care le găsiți

Avantajele testării A / B pentru pagina ta OnlyFans includ o creștere a traficului către pagină, rate mai mari de conversie pentru cei care vin pe pagină și o rată de respingere mai mică (cei care dau clic direct de pe pagina ta)

14. Pasul 10 (opțional): Cumpărați cursul nostru de pe site

Dacă ai ajuns până aici, suntem foarte impresionați de devotamentul tău de a deveni un model de succes OnlyFans. Promovarea OnlyFans este o muncă grea și pentru cei care au deja succes pe site, aceștia caută adesea și mai multe modalități de a-și potențiali cumpărători.

Dacă decizi să faci acest lucru, trebuie să fii conștientă de faptul că, din păcate, există multe escrocherii promoționale pe Internet. Oamenii privesc mii de creatori de pe site ca oameni care nu sunt foarte pricepuți când vine vorba de marketing și promovare. Trebuie să aveți grijă cui dați banii pentru promovare.